Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Ble medlem
    04 Feb 2008
    Sted
    hegreland

Standard

♡Denne er så skjønn - takk for dytten!
    Her er det 1/3 samsoving. Når pappaen er på jobb sover barna hver sin uke på hans side. Noen ganger sover vi alle tre sammen også. En sjelden gang hender det at det sover et barn mellom oss voksne også. Jeg sover dårlig alene og for både barna og meg er det fint med påfyll av nærhet i travle hverdager.
    Yoga, sau og strikkepinner.

Ble medlem
    07 Mar 2007
    Sted
    Utvandret
    Blogginnlegg
    11

Standard

Så fint å bli påminnet om sånne gode tråder igjen! Kan melde om samsoving fortsatt her med to gutter på snart 9 og passert 5. Det er uaktuelt for dem å sove på egne rom. Et par tilfeller vi har vært på reise har de sovet sammen uten oss pga manglende samsovingsmuligheter som har gått fint, så det kunne sikkert godt an å hørt om de vil det hjemme også. Men foreløpig sover de på hver sin madrass på gulvet inntil dobbeltsenga (for store til at fire får plass....) og vi har ingen planer om å gi oss med det før de selv vil.
    Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!

Ble medlem
    11 Feb 2007

Standard En gang samsover - alltid samsover

Kjempefin tråd!

Min 8-åring sovner i vår seng, og kommer som regel inn til oss om natten og sover på madrass på gulvet. Og det tenker jeg hun skal få gjøre så lenge hun vil, det plager ikke meg.
    Learn from yesterday
    Live for today
    Hope for tomorrow

Ble medlem
    14 Oct 2006

Standard En gang samsover - alltid samsover

Fint å lese denne teksten igjen, Filipine.

Vi samsover og delvis våker over vår gutt på 6 som kan bli veldig syk på nattestid. Likevel nyter jeg å ligge inntil den lille, gode kroppen når jeg har min uke med nattevakt ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mamma til J 2005 og O 2008

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •