Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 13 av 13
    Ble medlem
    25 Sep 2006

Standard

Jeg tror det er en fase de fleste barn har, for de som driver med skjemating kommer den bare senere. Jeg vet iallefall at mine to som jeg drev med BLW på rotet mye mindre med maten når de ble såpass store at de andre jevnaldrende begynte å spise selv. Husker sønnen min ble helt sjokkert i åpen barnehage når han så unger som nærmet seg to år bli skjematet med mat fra glass, mens lillesøstra hans på under året satt og spiste skiver med skorpe.

Det at han spiser av maten på gulvet betyr jo ikke nødvendigvis at han ikke ble mett, det er jo den alderen da de spiser på mye forskjellig. Kanskje ble bare maten interessant igjen når den havnet der nede?

"Der mine meninger/tolkninger er likegyldige, der alt er planlagt og sannheten er satt, der det ikke er plass til mine spørsmål, mine teorier, mine uttrykk, der er det i virkeligheten ikke plass til meg." Carla Rinaldi

Standard

Det er en trøst, Taratroll

Blir unger skjematet når de nærmer seg 2?? oi..

Er i det minste glad han spiser nesten alt (stekte hvitløksfedd i maten skjønner jeg han pirker vekk hehe...) og har god trening der nå hvertfall

Ja kan jo godt hende,det.

Har prøvd de siste dagene nå å bare være litt mer føre var, sånn at jeg får plukket opp fra gulvet før han skal ned. Sånn at ikke fiskemiddager og salater havner i en eksplosjon i hele huset

Ble medlem
    25 Sep 2006

Standard

Ikke alle unger altså, det er stor forskjell på hva folk gjør. Men det er endel som holder på med mating, grøt og middagsglass ganske lenge.

"Der mine meninger/tolkninger er likegyldige, der alt er planlagt og sannheten er satt, der det ikke er plass til mine spørsmål, mine teorier, mine uttrykk, der er det i virkeligheten ikke plass til meg." Carla Rinaldi

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  •