PDA

Se full versjon : Noe uvanlig måte å øke produksjonen på ...

moo
10 Dec 2006, 19:11
Men hvorfor ikke, dersom det funker? :fnis:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7409601

Serendipity
10 Dec 2006, 19:38
Ja ja, jeg vet ikke om jeg hadde kommet på det ;) Lurer på hvordan det er å få to valper til puppene, og at de i det hele tatt tar den?? Hm, er dette en tullesak?

Al-Kemia
10 Dec 2006, 19:39
Hrrr... tror jeg heller hadde pumpet....

moo
10 Dec 2006, 19:42
Så dere damen som ruget ett stort egg i kløftet på Norge Rundt for noen år siden? Hva var det nå, et strutseegg? :knegg:

Eple
10 Dec 2006, 20:29
:fnis: Jeg synes det var smart jeg!

moo
10 Dec 2006, 20:31
Jeg også! :)

Ville Vanilje
10 Dec 2006, 21:34
smart. måtte svare henne, jeg som er læms

Eple
10 Dec 2006, 21:36
smart. måtte svare henne, jeg som er læms

Hva er læms?

LureEple

moo
10 Dec 2006, 21:40
Hva er læms?

LureEple

Det første positive svaret hun damen fikk.

Og jeg er moo ... Surprise! :fnis:

Takhisis
10 Dec 2006, 22:41
Synes det var søtt jeg da:) Vet ikke om jeg hadde turt å amme valper selv,for jeg har lekt nok med valper til å vite at de har sylskarpe tenner;)

Løvemamma
10 Dec 2006, 22:57
Øh - nei, det der syntes jeg var litt ekkelt. Hvis det er i det hele tatt er sant.

Hilja
12 Dec 2006, 00:03
Går det an å amme kvelpar då? ....eg lurer på om dette er heilt sant.... :frosk:

Men, viss det er sant, ja ja...imponerande; ho står virkeleg på for både babyen og kvelpane!!:supermod:

moo
12 Dec 2006, 00:09
Går det an å amme kvelpar då? ....eg lurer på om dette er heilt sant.... :frosk:

Det kan jeg ikke svare bekreftende eller avkreftende på - har ingen førstehåndserfaring på området! :fnis:

(Jeg tror ikke mer enn halvparten av det jeg leser på visse nettsider - men det virke som om ammehjelperen der kjenner til denne saken.)

Hilja
12 Dec 2006, 09:31
Det kan jeg ikke svare bekreftende eller avkreftende på - har ingen førstehåndserfaring på området! :fnis:

(Jeg tror ikke mer enn halvparten av det jeg leser på visse nettsider - men det virke som om ammehjelperen der kjenner til denne saken.)

Eg trur liksom ikkje alt eg leser på DB... :huh: Eg håper iallefall ein del av det er oppspinn...

Men eg må igjen seie at eg er imponert over denne snille menneske- og dyre- "mammaen" som klarer å amme kvelpane...ho er iallefall glad i dyr!!:supermod:

syndatha
12 Dec 2006, 20:01
Kjempefin historie - som jeg ikke helt skjønner at noen kan synes er ekkel :hund:
Jeg har sett bilder av kvinner som ammer griser i Ny Guinea, så jeg tror absolutt at dette er mulig, og at det er en sann historie. Også synes jeg det er rart at dette er ekkelt når vi synes det er helt greit å drikke kumelk... Jeg vet at svigermor, som er vokst opp på gård, ofte tok seg en tur under kua og drakk direkte av juret da hun var liten.
Jeg har forøvrig flere ganger drømt at jeg ammer kattene mine - hva nå det kan bety ;)

moo
12 Dec 2006, 20:10
Jeg har forøvrig flere ganger drømt at jeg ammer kattene mine - hva nå det kan bety ;)

Artig drøm! :)

Ville Vanilje
12 Dec 2006, 21:39
Hva er læms?

LureEple

det er jeg som er læms.

altså nicket mitt på dinbaby.

Det betyr Lefse på trøndersk, og brukes i visse kretser som synonym for det kvinnelige kjønnsorgan og eller ei jente man ikke liker.