PDA

Se full versjon : Mannen min er forelsket i en annen kvinne...

fru Potethode
02 Feb 2007, 15:59
... og jeg tror jeg støtter han!

Etter mange år (iallefall ti år) med ryggproblemer fikk jeg samboeren min til å oppsøke kiropraktor. Hun fant ganske fort årsaken og han kom hjem med stjerner i øynene og rett rygg. Det siste året har han ofte vært hos henne og fått trykt på plass igjen ledd etter gjenntatte utglidninger. For hver gang han er der er stjernene stadig større i blikket hans... Navnet hennes sies med den største anndakt, kun på fornavn, selvfølgelig.

Jeg har også vært hos henne, og hun brukte et halvt minutt på å finne ut at bekkenløsningen jeg hadde slitt med i to år var en betent muskel.

I dag var vi der begge to, med lillegutt. Og i dag forsto jeg hvorfor samboeren min liker henne så godt. Fra vi kom inn døra, til vi gikk igjen ble jeg minst ti kilo lettere og hevet haka vertfall tjue cm.

Lillegutt hadde selvfølgelig en skikkelig feilplassering i nakken og krever litt ekstra bearbeiding hver dag for å bli helt "rett", men ellers så han ganske bra ut enn så lenge. Hun skrytte av bæresjalet, hun kritiserte bilstol-bæring og BabyBjörntype seler, hun noterte adressen til TettInntil, hun så på ammestilling og kom med råd til forbedring til oss begge. Hun bekreftet at vi har gjort hva vi kan med Knerten og at det ikke er min feil at han har slitt. Hun kallte oss begge for gode foreldre. Vi var der nesten en time og hun skulle ikke ha et øre for det. "Man spekulerer ikke i småbarns smerter. Dessuten er dere passienter her begge to."

Kan man unngå å bli glad i en sånn person?

Lurifaksmammaen
02 Feb 2007, 16:06
:bankehjerte::forelsket:
Så flott at man føler at man blir godt tatt vare på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(selv om du et sekund luuuurte meg med den overskriften, hihi)

Tusenogtredve
02 Feb 2007, 16:09
Finnes det virkelig slike personer ennå? Så fantastisk å lese!:blomsterfjes:

Al-Kemia
02 Feb 2007, 16:10
Kiropraktorer er så fine folk :)

Eple
02 Feb 2007, 16:11
Jeg ble dritredd av den overskriften og var helt på hugget her:fnis:

Men jeg skjønner hva du mener- noen mennesker er bare herlige å møte i hverdagen. De kan prege resten av dagen på en slik fantstisk måte- som om de har litt tryllestøv! Herlig dame!

fru Potethode
02 Feb 2007, 16:13
Egentlig er hun litt skummel, altså... Hun er ung, pen, slank, veltrent, hyggelig og en skummel konkurent. Men hun har kjæreste selv og skal aldri ha barn. ;)

mara
02 Feb 2007, 16:14
åå, jeg vil å bli forelska!

FANTASTISK at hun har hjulpet dere så mye :)

Serendipity
02 Feb 2007, 16:30
Hihi, stusset litt på overskrifta ja :fnis: Så godt at dere har fått hjelp, alle sammen! Er det her ute du har vært?

fru Potethode
02 Feb 2007, 16:33
Er det her ute du har vært?

Jepp, hun på Herøysenteret. Kjenner henne kanskje du?

Perle
02 Feb 2007, 16:36
Så flott at det finnes slike personer!

Jeg ble også litt bekymret da jeg så overskriften.

sanaa
02 Feb 2007, 16:38
Herlighet, trodde gubben din var utro.......
Men for en herlig kiropraktor du!!

Herøysenteret- e du sunnmøring du mæ???

fru Potethode
02 Feb 2007, 16:44

Ne-he-hei! :isjokk: Men jeg bor her, ja! ;) Er egentlig romsdaling, skjønner du, så det faller ganske tungt å innrømme, egentlig! :knegg: Samboeren min er herifra.

Serendipity
02 Feb 2007, 17:11
Herlighet, trodde gubben din var utro.......
Men for en herlig kiropraktor du!!

E du sunnmøring?????? Hvor er du fra da?? Jeg bor der dette senteret er ;)

Serendipity
02 Feb 2007, 17:12
Jepp, hun på Herøysenteret. Kjenner henne kanskje du?
Ja, littegrann :) Har truffet henne litt for at hundene våre skal være sammen. Kjenner kjæresten hennes litt bedre da jeg vanket litt i hans gjeng i mine yngre år. Men kjekk jente ja, hun er vokst opp på samme øy som meg men er noen år yngre.

SusyQ
02 Feb 2007, 18:03
Sånne damer, kan hvemsomhelst bli forelska i. :nemlig:

Løvemamma
02 Feb 2007, 19:32
Åh - så flott! Det er virkelig vidunderlig å møte slike mennesker ja. Så nå er dere forelsket i henne begge to?

Millami
02 Feb 2007, 21:14
Høres ut som hele familien er på vei til forelskelse i den dama:D
Flott at dere får hjelp:dansehund:

Noor
02 Feb 2007, 21:18
:forelsket:

sanaa
02 Feb 2007, 23:50
E du sunnmøring?????? Hvor er du fra da?? Jeg bor der dette senteret er ;)

Yes i am, men he utvandra til oslo! E opprinnelig herøyværing ;)