PDA

Se full versjon : Dagens Spørsmål 11. juni: Har du grå hår?

Madison
11 Jun 2012, 11:51
Har du grå hår? Og hva gjør du med dem?
Napper dem ut? farger dem vekk? Ignorerer dem? Feirer dem?

Pink
11 Jun 2012, 11:53
Mulig at jeg har, men jeg har ikke sett dem. Noen fordeler med kommunefarget hår :knegg:

Filipine
11 Jun 2012, 11:53
Niks!

Madison
11 Jun 2012, 11:56
Jeg har sett en håndfull. bokstavelig talt, type fem, som har falt ut eller blitt nappet ut, og enkelte venninner er sånn: Er håret ditt helt naturlig? Du er jo ikke grå i det hele tatt. Jeg tror og håper jeg slekter på min farmor. I en alder av 95 er hun fortsatt ikke fullstendig grå.

Thinkerbell
11 Jun 2012, 11:58
Jeg har masse grå hår som jeg smiler til i speilet hver gang jeg legger merke til. De vitner om mitt slektskap til sterke, flotte kvinner som alle har gråna tidlig. Noen ganger farger jeg håret, gjerne rødt, men det har ingen sammenheng med det grå. Farging er bare for moro skyld.

Sund
11 Jun 2012, 12:23
Jepp!
- Men bare noen få, og jeg prøver å nappe de ut når jeg ser de. Men da blir de egentlig bare mer synlige, der de er halvveis utvokst og stikker rett opp.

Eple
11 Jun 2012, 12:27
Jeg har noen, og har blandede følelser ang de. For på en siden så ønsker jeg å bli sånn sølvgrå, men på en annen side så ser jeg at den gråfargen jeg er i ferd med å få IKKE blir sånn fin. Jeg striper håret og en fordel med litt grå hår er at etterveksten på sikt ikke bli like hard? :jupp:

Augusta
11 Jun 2012, 12:55
Ja, mange mange. Men de syns ikke så godt, siden jeg er kommunegrå fra før. Har også pleid å stripe håret, de siste gangene med bare få striper i nesten samme nyanse. Snart trenger jeg vel ikke å stripe håret mer, når det blir fullt av naturlige striper...

Sent from my GT-I9103 using Tapatalk 2

Lubelillen
11 Jun 2012, 13:11
Akk, ja. Tidlig grå ligger til familien, og jeg har grå hår i tinningen og noen få hist og her. Og jeg farger jevnlig for å holde det skjult.

hurramegrundt
11 Jun 2012, 13:21
Har ikke sett noen. Men de kommer nok om ikke alt for lenge.

Lille O
11 Jun 2012, 13:33
Niks!
Og jeg håper de kan la vente på seg i minst 5-7 år til. Jeg er suuuupermørk, så det vil vises kjempegodt.
Siden jeg var tenåring så har det dog dukket opp noen "feilproduserte" hår. Hår som er røde i den ene enden og brunsort (min egentlige farge) i den andre. Eller blonde eller fargeløse i den ene enden, og brunsort i den andre. Men det tolker jeg ikke som grå hår, men som "feilvare", da jeg har uendelig mange hår på hodet, så hadde det vært rart om alle kom perfekte ut :fnis: Nå er det forresten bra lenge siden jeg har hatt et sånt raringhårstrå..

Purra
11 Jun 2012, 13:35
Nei

LilleMy77
11 Jun 2012, 14:01
Niks - og når de kommer blir de farget!

kaje
11 Jun 2012, 14:30
Jeg farget og farget i to tiår! Nå er jeg strålende fornøyd med mitt gråe hår, som er atskillig tykkere og sunnere enn noe hår jeg tidligere har hatt.

Og her skal jeg til å spise en ekte tørket kokoslarve :sjokk: http://img.tapatalk.com/51f48d67-d6db-3d82.jpg

isleofview
11 Jun 2012, 15:08
Stilig bilde, Kaje. You go, girl, hahaha!
Jeg har hatt grånende tinninger i noen år nå. Det begynte med enkelte hårstrå som jeg først nappet vekk og ga opp når det ble for mange.
Siden har jeg farget de. Føler som Eple litt blandede følelser om dette her. Jeg husker jeg alltid som yngre sa at jeg skulle bære gråyy hår med stolthet men må innrømme at jeg er ikke riktig klar for å gå dit enda... Men nå begynner ett og annet øyenbryn å bli lyst også, så da er det vel bare å kapitulere.
En stor pådriver er jo også det faktum at det ikke er bra med all denne fargingen. Jeg er jo pro alt som er naturlig, så føler dobbeltmoralen der, hehehe.

Lille O
11 Jun 2012, 17:03
Men Kaje, du var jo FIN med det grå håret!! Du kler det skikkelig godt.

Pink
11 Jun 2012, 17:05
Så fin du er, kaje. Og vågal i matveien, kokoslarve. Smakte den?

Ambivalent
11 Jun 2012, 17:16
Jepp, grå hår og farger foreløpig.

Eple
11 Jun 2012, 18:55
Når jeg blir grå vil jeg bli Kajegrå. Du er bare så fin med den sølvfargen! :serhjerter:

Akershus36
11 Jun 2012, 18:57
Ser det ved tinningane, men nappar ikkje. Har tenkt å farga nokre gonger, men ikkje komen so langt. enn so lenge ikkje veldig tydeleg for andre. Men nøgd med at eg kom i førtiåra før eg synest det byrja.
Elska forresten innlegget ditt, Thinkerbell!!!

fjordtausa
11 Jun 2012, 23:06
Mine grå hår er hvite, jeg har naturlig rødt hår. Ignorere dem som best jeg kan, liker ikke tanken på å fylle hodebunnen med kjemikalier.

dunderdama
11 Jun 2012, 23:11
Ingen grå hår og vil nok aldri bli grå. Litt kjipt egentlig for jeg kunne godt tenkt meg å bli en silverfox som kaje.

Silence
12 Jun 2012, 00:02
Jeg oppdaget mine første grå hår nå rett etter at Svanungen ble født, og hadde en aldri så liten "meltdown". Samtidig oppdaget jeg nemlig noe hvitt dun på kjakene, som jeg aldri har lagt merke til før, og det ble rett for mye for meg. :nemlig: har ikke begynt å farge ennå, men kommer definitivt til å gjøre det når de blir mer synlige.

Er det ikke tidlig med grått når man er 32??? Har veldig grå gener på fars side, og slett ikke noe grått på mamma sin side.

*hilsen autocorrect*

siemens
12 Jun 2012, 00:07
Jeg er usikker jeg, har kommunegråblond så jeg vet ikke - vanskelig å se selv.

Kanelisvingane
12 Jun 2012, 01:45
Ikke foreløpig.

Augusta
12 Jun 2012, 10:32
Silence, det er ikke tidlig å bli grå når man er 32. Jeg har hatt grå hår i flere år, og er også 32 år. Og de fleste av venninnene mine på samme alder har grå hår. Min mor ble tidlig grå, så jeg vet hvor det kommer fra :)

Mumimama
12 Jun 2012, 10:39
Jeg har ikke lagt merke til noen grå hår, men har mellomblondt hår så jeg vet ikke om det evt synes så godt. Tipper at jeg kommer til å farge det.

Silence
12 Jun 2012, 10:55
Silence, det er ikke tidlig å bli grå når man er 32. Jeg har hatt grå hår i flere år, og er også 32 år. Og de fleste av venninnene mine på samme alder har grå hår. Min mor ble tidlig grå, så jeg vet hvor det kommer fra :)

Puh! Godt å høre. Jeg innbilte meg at jeg omtrent var den eneste med grått. Men "heldigvis" fikk gubben sine første grå noen mnd før meg, så jeg følte meg ikke heeelt alene! Det er vel så vanlig å farge håret at man ikke legger merke til at andre blir grå.

Madison
12 Jun 2012, 11:16
Det virker jo som at jo mørkere håret er, jo fortere blir det grått. Det er litt rart.

Augusta
12 Jun 2012, 14:20
Det virker jo som at jo mørkere håret er, jo fortere blir det grått. Det er litt rart.

Det er ikke bare det at det syns bedre på de med mørkt hår?

isleofview
13 Jun 2012, 23:33
Min mor fant sitt første grå hår som 18-åring.... Min eldste sønn har nesten like mye grått hår som meg og han er ikke 30 enda...