PDA

Se full versjon : Miyo hengevugge, soveposer og bæreseler

Mumimama
09 Aug 2014, 09:48
Er det noen som er interessert i å kjøpe miyo hengevugge uten stativ? Kjøpt ny på tilbud for 589,-. Selges for 200,-

Patapum bæresele, veldig enkel og grei. 100,-

Si fra hvis du er interessert så ordner jeg bilder og svarer på spørsmål!

Her er finn-annonsen min:

* Miyo hengevugge. Kjempefin hengevugge/hammock med fjær som henges i krok i taket eller med bøyle over dørkarm. Det følger med to kroker, bøyle til oppheng over dørkarm, kjetting til regulerbart oppheng. Det følger ikke med madrass/dyne. Vogga er fin å bruke saueskinn i. Ny pris var 600,- selges for 200,-
* Gaia & Ko stelleveske. Farge Brown Swirl. Brukt til 2 barn. Praktisk og fin stelleveske med mange rom, blant annet et vanntett inni, har bærehåndtak og skulderrem og stellematte. Selges for 200,-
* Odenwälder babynest. Kjempegod vognpose i dun, farge rød. Brukt til 3 barn og er noe reparert og har noen få flekker nederst på utsiden. Kan vaskes på 60 gr. 200,-
* Nattpose fra Ikea. Deilig sovepose, farge blå. Brukt av 1 barn. Passer til ca 6-18 måneder. Ny pris ca 160,- Selges for 70,-
* Kaiser vognpose til vår/sommer. Deilig vognpose som passer når det er litt varmere i været. Litt solbleket. Farge mørk blå. 150,-
* Patapum bæresele. Kjempegod bæresele. Godt brukt, men fungerer utmerket. Diskret og svart. Babyen bæres ergonomisk riktig, og selen kan brukes både på rygg og mage. Det følger med veske og sovehette. http://patapum.com/ 100,-

Si fra hvis du ønsker flere bilder eller beskrivelse.

Selger helst alt samlet for alt: 800,-

Mumimama
09 Aug 2014, 10:35
SOLGT! Goklompen knøtteklips heter bæreselen. Veldig fin, men lite brukt, Mini er ingen bæretype. Kjøpt brukt for 650 kr. Prøver meg på 400 kr, er villig til å gå ned i pris.

Mumimama
16 Aug 2014, 10:02
Dytter litt på denne.