PDA

Se full versjon : Noen som vet om nettbutikker for bæretøy i USA?

Østens perle
11 Jul 2007, 18:11
Noen som vet om noen bra nettbutikker for bæretøy i USA? Må tips våre amerikanske venner her nede i Bangkok om hvor de kan få kjøpt bæretøy til den lille.

Vi fikk mange blikk i dag da vi var ute og gikk - tre av oss med barn i bæretøy - en på ryggen i Mai Tai, en på magen i Yamo-sele og en på hoften i ringslynge. Det var grådig gøy!!! Og så er det bare helt supert å bære barn her. De "nye" barna føler seg selvsagt tryggest inntil, og storebror som er vant til å bli bært- men ikke så mye i bæretøy - elsker det!!! Jubler når jeg spør om han vil sitte i bæresele med mamma!! Han trenger mest mulig mamma-tid!

Maika
11 Jul 2007, 18:19
www.thebabywearer.com har et product directory og et forum der man kan spørre og grave--og et bruktsalgforum! Mener at de faktisk også har et adopsjonsunderforum? De mangler ikke akkurat bæretøysprodusenter og -butikker i USA ;)

www.babyhawk.com
www.kozycarrier.homestead.com

er et par av de mest kjente MT-merkene.

Så fantastisk godt å høre fra deg, dette låter helt...ute av kroppen-opplevelse for meg!

Taratroll
11 Jul 2007, 18:25
www.attachedtobaby.com har veldig godt utvalg!

ezi
11 Jul 2007, 20:19
eller

www.ecobabies.com

de selger jo Becoen:)

Taratroll
11 Jul 2007, 20:41
eller

www.ecobabies.com (http://www.ecobabies.com)

de selger jo Becoen:)
Nå selger de nesten bare gjennom forhandlere. Jeg har kjøpt min nye beco herfra www.slingzilla.com

Østens perle
12 Jul 2007, 15:58
Takk skal dere ha! Våre amerikanske venner er blitt helt bære frelst, og ville så gjerne kjøpe selen min.... skulle selvfølgelig gjerne ha hjulpet dem, men trenger den den siste uken her nede. Men dette hjelper dem nok mye!!!