• Famlabdagene i Bergen 2010

Famlabdagene i Bergen 2. og 3. oktober 2010

Famlab inviterer til en helg i Bergen med "Kurs, seminarer og inspirasjon for foreldre, og deg som jobber med barn". Tre seminarer henholdsvis lørdag og søndag med gode og aktuelle tema som vil gi deg store doser påfyll. Du kan lese mer om seminarene og hvordan du melder deg på hos Famlab
  • Velkommen til Ringblomst!

Ringblomst er et nettsted bygget på tilknytningsomsorg. Vårt formål er å fremme nærhet og trygge bånd mellom barn og deres omsorgspersoner. Du kan lese mer om tilknytningsomsorg her. Aktiviteten på nettstedet foregår i all hovedsak i vårt forum hvor du kan lese uten melde deg inn. På forumet diskuterer foreldre fra alle landets kriker og kroker foreldrerollens små og store utfordringer med tilknytningsomsorg som ramme. Kanskje er Ringblomst det du leter etter som en inspirasjon til nettopp ditt foreldreskap?

Du er hjertelig velkommen til å ta en titt!

• Siste blogginnlegg

Som en film i høy hastighet

Det er hva jeg ser for mitt indre når migrenen har satt seg fast med bankende klør og nekter å slippe taket. Mitt i natten med min gode baby tettinntil og den største på en underarmlengdes avstand,...

12 Jun 2010 21:39

Feilmedisinering

Den siste uken har vært preget av migrenens klør, trodde aldri jeg skulle komme ut av det. Og i smertens vold feilmedisinerer man, det vil si overdoserer og dermed forsterkes migrenen. Men hva gjør...

18 Jun 2010 21:06

Kvalitetstid

Finnes det? Hvordan bedømmer man egentlig kvalitet på samvær med sin familie? Nå er vi på tur. Jeg kaller det ikke ferie - vi har i og for seg ferie, men: - vi besøker hans familie. Det er ikke...

26 Jun 2010 22:23