13. juni arrangeres siste Famlabkurs før sommeren, og tema er Barns selvfølelse - hvordan styrke den? Du kan lese mer om
I løpet av 2009 tok barn og søvn-debatten for alvor fart diverse norske medier ikke bare i de spesialiserte foreldre-barnmediene,
Foreldre, både de som venter, de nybakte og de som har hatt barn ei stund overøses med velmente råd om søvn. Både dagspressen,
There is no content in this section
Du er hjertelig velkommen til å ta en titt!
Det er hva jeg ser for mitt indre når migrenen har satt seg fast med bankende klør og nekter å slippe taket. Mitt i natten med min gode baby tettinntil og den største på en underarmlengdes avstand,...
12 Jun 2010 21:39Den siste uken har vært preget av migrenens klør, trodde aldri jeg skulle komme ut av det. Og i smertens vold feilmedisinerer man, det vil si overdoserer og dermed forsterkes migrenen. Men hva gjør...
18 Jun 2010 21:06Finnes det? Hvordan bedømmer man egentlig kvalitet på samvær med sin familie? Nå er vi på tur. Jeg kaller det ikke ferie - vi har i og for seg ferie, men: - vi besøker hans familie. Det er ikke...
26 Jun 2010 22:23
Famlabdagene i Bergen 2010
Famlabdagene i Bergen 2. og 3. oktober 2010
Famlab inviterer til en helg i Bergen med "Kurs, seminarer