Kjærlighet på landet

Streik, ja..

Rate this Entry
2 Comments
by
Chance
  • Vis profil
  • View Forum Posts
  • View Blog Entries
  • View Articles
on 08 Jun 2010 at 08:16 (332 Visninger)
Det er streik i Norges land. Og ungene har lange dager hjemme.
Gutta har ikke noe i mot det akkurat. De koser seg sammen hjemme. Men mora, kunne kanskje ønske at skole og barnehage snart kunne åpne, ikke minst fordi jeg i går hadde ekkel omgangssyke, men gubben fikk ikke til å være hjemme, så jeg var her, syk, med ungene..
Heldigvis har jo guttene hverandre, og det var så fint at snuppa koste seg masse ute, mens jeg satt med solbriller i skyggen..
I går kveld dro gutta sammen med pappaen og farmor på sirkus Zorba, og jeg blei igjen med snuppa.
I grunn følte jeg meg bedre enn på noen timer, så jeg tok med snuppa, bikkja, og kameraet ut i sola. Det var så deilig å få litt alene tid med snuppa. Se at hun koste seg sånn. Å se at barna mine har det bra, er ren lykke for meg!
Det var en så vakker stund, syns jeg. Vi lå rett ut på trampolina, og bare koste oss.
Jeg kan ikke annet enn å være takknemlig over hvor utrolig godt jeg har det.
Tenk så mange ute i verden som skulle ønske de hadde det som vi. Som hadde blitt lykkelig for bare litt av det vi har.. Og det syns jeg setter streiken litt i perspektiv.. Likelønn er viktig, men hvilken pris betaler menneskene nå, for den livsstilen vi har, med stort forbruk, usunne matvaner, utslipp osv..
Mye vil ha mer.. Jeg tror ikke høyere lønn gjør meg lykkeligere..
Tok endel bilder fra den gode studen i går. Snuppa og dyra i huset må jo foreviges!

Snuppa blir voktet over at bikkja vår, Tinka. Hun er veldig beskyttende overfor henne.

Verdens herligste lillesnuppe!

Snuppa eeeelsker katter. "Puf" er at av få ord hun sier. Her er hun altså på jakt etter katta vår "batman".
Tags: Ingen Add / Edit Tags
Kategorier
Uncategorized

Comments

1. Jeano -
      Herlig lita snupp!!
      • Ningamor -
        Så godt at du klarer å nyte sånne hverdagsgleder