Tråd: Stygg, stygg humor
-
Stygg, stygg humor
Svar med sitat
-
antijantemodus Administrator
- Ble medlem
- 30 Sep 2006
- Sted
- Regnbyen
Syke syke tegninger!
Jeg må si at jeg elsker slike stygge vitser når jeg er litt småtrøtt og sliten som nå. Sånne "det kan man bare IKKE si"vitser.When parents model a calm, rational way of solving a toddler`s most distressing problems, we plant the seeds that enable them to become calm, assertive problemsolvers and negotiators in the future.
Mamma til to gutter og ei jente, kone til en Eplemann, og hundemamma til Eplehunden
Svar med sitat
-
Litt sånn dere "gå ut og lek på motorveien"- eller "med noe skarpt"-vitser...
Never mind what-is. Imagine it the way you want it to be so that your vibration is a match to your desire. When your vibration is a match to your desire, all things in your experience will gravitate to meet that match every time. Abraham-HicksSvar med sitat
-
de er utrolig stygge og morsomme, man kan liksom ikke slippe seg helt løs med de....
_____________Tarzan (jan07)
totally cetes
Jeg elsker den lille familien min.
Svar med sitat
-
Hvis du liker sånt, så tror jeg du hadde likt den Cyanide and happiness-stripa.. Den er skikkelig morbid. Enkelte striper greier jeg ikke å lese en gang
http://www.explosm.net/comics/
Bla litt tilbake i arkivet og slikt.. Mye stygt derLille O , Bo Obo des. 2006 og Toboaug. 2009
- aka lilletambur
Svar med sitat
-
Opprinnelig skrevet av Lille O_____________Tarzan (jan07)
totally cetes
Svar med sitat
-
Opprinnelig skrevet av cetesLille O , Bo Obo des. 2006 og Tobo
aug. 2009
- aka lilletambur
Svar med sitat
-
Men denne var litt morsom
Lille O , Bo Obo des. 2006 og Toboaug. 2009
- aka lilletambur
Svar med sitat
-
hehe, ja det var noen sånne artige innimellom, men også noen grusomme, som faren som leker at sønnen er fly og ender med at flyet blir ustabilt og krasjer i bakken les:ungen, oj oj stor ulykke, flykræsj, vi må ringe ambulanse.... da koker sinnet litt....
_____________Tarzan (jan07)
totally cetes
Svar med sitat
-
Lever med Pille 6,5 år, Sprelli 3 år, Sjømannen, hunden og katten.
I teorien er det ingen forskjell på teori og praksis. I praksis så er det det.Svar med sitat
+ Svar til tråden