+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 Neste SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16

Tråd: Gjør det vondt a fjerne sting?

• Trådverktøy
    • Vis utskriftsvennlig utgave
    • Videresend denne siden med email…
    • Abonner på denne tråden…
  • Vis
    • Bytt til hybridmodus
    • Bytt til Trådmodus
    Tærteluska
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Tærteluska er ikke aktiv Senior Member
    Ble medlem
    27 Aug 2007
    Sted
    Oslo

Standard Gjør det vondt a fjerne sting?

Ja når man har sydd altså.... ?

Jeg skal inn å fjerne noen sting under foten og rundt ene tåa mi i morgen. Titta litt der nede i stad har jo gått med teip over i to uker. Men det er jo dødsvondt om jeg bare prøver å rikke litt på dem. Kan ikke forestille meg hvor vondt det der blir når dem begynner å dra ut tråden.. Skal det virkelig være sånn?
    [COLOR=blue]Mamman til Snupp okt-04 og Mini jun-07[/COLOR]
    [COLOR=#0000ff][/COLOR]
    [COLOR=red]:blomsterfjes: -Unger flest er energibunter.[/COLOR]
    [COLOR=red] La oss prøve å la energien deres få fylle batteriene våre i stedet for å lade dem ut.-:blomsterfjes: [/COLOR]
    Svar med sitat Svar med sitat

Snuppegulle
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Snuppegulle er ikke aktiv uten en tråd
    Ble medlem
    04 Jul 2008

Standard

Hmm.. sikker på at det ikke er betent?

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Uff det høres vondt ut, tærteluska Høres ut som du vil ha stor glede av bedøvende sprøyte
    Jeg skulle fjerne noen betente vonde sting i magen en gang, og de sa det gikk så fort, og var mye vanskeligere med sprøyte og slikt. Jeg lot dem prøve, men stoppet hele greia - svetten fosset over hele kroppen min, og jeg nektet la dem røre meg mere uten sprøyte først.
    Andre sting, som ikke var betente, ikke heller vonde, har jeg fjernet uten å lee et øyelokk.

Lykkelig gift med mannen min

Mamma til Storebror mars 89

og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Tærteluska
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Ble medlem
    27 Aug 2007
    Sted
    Oslo

Standard

Hmmm. Da høres det jo nesten betent ut, men burde jeg ikke klart å se at det var det? Hvordan så dine ut?

Bedøvelse under foten igjen kan dem glemme, fytti faa..... å vondt det var , jeg føder heller igjen enn å la noen sette en sprøyteinn under foten min altså..!
    [COLOR=#0000ff][/COLOR]
    [COLOR=red] La oss prøve å la energien deres få fylle batteriene våre i stedet for å lade dem ut.-:blomsterfjes: [/COLOR]

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Opprinnelig skrevet av Tærteluska
    Hmmm. Da høres det jo nesten betent ut, men burde jeg ikke klart å se at det var det? Hvordan så dine ut?

Bedøvelse under foten igjen kan dem glemme, fytti faa..... å vondt det var , jeg føder heller igjen enn å la noen sette en sprøyteinn under foten min altså..!
    Hos meg så væsket det, go stingene lå ikke utenpå, men det var hovnet opp og stingene grodd fast inni der, om du forstår. Slik er det sikkert ikke hos deg, ser du, da ville du ikke vært i tvil tror jeg. Ser det betent ut da? Hovent?

Tærteluska
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Ble medlem
    27 Aug 2007
    Sted
    Oslo

Standard

Opprinnelig skrevet av kaje
    Hos meg så væsket det, go stingene lå ikke utenpå, men det var hovnet opp og stingene grodd fast inni der, om du forstår. Slik er det sikkert ikke hos deg, ser du, da ville du ikke vært i tvil tror jeg. Ser det betent ut da? Hovent?
    Nei det ser liksom ut akkurat sånn jeg vil tro det skal se ut. Derfor jeg ikke skjønner hvorfor det er så satans vondt å dytte borti den tråden... Har vært vondt i flere dager men først nå når jeg tok av teipen og virkelig kan se hvor jeg tar jeg ser hvor lite som skal til. Ikke noe veske eller hovent eller noe altså. Hmmm. Legen gir meg nok beskjed i morgen, men gruer meg så nå. Vil ikke dit i det hele tatt. Vil ikke at noen skal røre og mest av alt redd for å få den sprøyta inn der igjen. Og jeg er egentlig ingen pyse altså, men den runden her tok kaka.
    [COLOR=#0000ff][/COLOR]

Ble medlem
    02 Feb 2007

Standard

Opprinnelig skrevet av Tærteluska
    Nei det ser liksom ut akkurat sånn jeg vil tro det skal se ut. Derfor jeg ikke skjønner hvorfor det er så satans vondt å dytte borti den tråden... Har vært vondt i flere dager men først nå når jeg tok av teipen og virkelig kan se hvor jeg tar jeg ser hvor lite som skal til. Ikke noe veske eller hovent eller noe altså. Hmmm. Legen gir meg nok beskjed i morgen, men gruer meg så nå. Vil ikke dit i det hele tatt. Vil ikke at noen skal røre og mest av alt redd for å få den sprøyta inn der igjen. Og jeg er egentlig ingen pyse altså, men den runden her tok kaka.
    Off, det skjønner jeg Høres helt fint ut da. Kanskje stinget er for stramt - jeg tror det kan være det... uten at jeg vet sikkert. Noen somvet?
    Når stingene ligger utenpå slik dine gjør nå, så tror jeg ikke det er så vondt å klippe dem. Men du - jeg skal tenke på deg i morgen. Og håper noen med peil titter innom tråden din og vet mere.

Ble medlem
    13 Jul 2008
    Sted
    Akershus

Standard

Kjøp Emla krem på apoteket og legg godt på før du skal. Husk solid dose med plaster og teip for at det holder seg på plass og får virket skikkelig.

Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Jeg er kanskje litt rar.... men jeg elsker å fjerne sting

Har kun sydd en gang- og da klarte jeg ikke å ha stingene i mer enn to dager- så jeg tok dem selv. Og det var helt utrolig spennende og deilig!!!

Problemet var at der jeg hadde sydd sprakk huden opp og plutselig fikk jeg et hull inn i armen Jeg fikk "kjeft" av mannen og så fikk jeg litt panikk... og tok på plaster og sa "det går helt fint asså!"

Vel- da jeg tok av plasteret var det IKKE helt bra- og jeg måtte rense og rense... og har et helt merkelig arr på armen.

Håper det går lett som en lek å fjerne stingene-

Belønning og ros som atferdsregulerende verktøy har det til felles at de utløser endorfiner i hjernen. Et hormon som gir en kortvarig lykkefølelse på samme måte som trening eller shopping, men som ikke lagrer seg i det enkelte menneskes identitet og selvbilde.
    Det skaper ikke eksistensiell substans, men heller den form for avhengighet som vi alle kjenner som et konstant behov for å bli bekreftet utenfra.
    Jesper Juul, DB 09.09.11

Mamma til to gutter og ei jente, kone til en Eplemann, og hundemamma til Eplehunden

Belladonna
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Belladonna er ikke aktiv Senior Member
    Ble medlem
    03 Oct 2006
    Sted
    Trøndelag

Standard

Jeg har fjernet sting kun en gang (har sydd flere ganger, men da med tråd som løser seg opp selv), og det var overhode ikke vondt. Det var etter rotspissamputasjon inni munnen. Selve området der det var sydd var fremdeles vondt, og det var litt vont da jeg selv pirket borti trådene, men hun som fjernet trådene var så kjapp og flink at jeg kjente ingenting! Kjente at hun dro tråden ut, men akkurat der tråden lå inni var det ikke vondt -bare utenpå, om du skjønner.

Uansett, så ønsker jeg deg masse lykke til i morra, skal tenke på deg!

(og emla-plaster høres kjekt ut )
    Mamman til Loa -04, Popper -06 og Mini -10

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster