Tråd: Vårsko -- til meg
-
Vårsko -- til meg
Jeg synes -- har alltid syntes -- det er så vanskelig å finne fine vårsko til meg selv. Støvler er en enkel sak, ballerinasko har jeg nok av, pensko må man passe på å ikke kjøpe for mange av.
Men litt halvelegante hverdagsvårsko som passer til både skjørt og bukser, som jeg kan både sykle og gå i møter med, med LITT, men ikke for mye hæl, hvordan finner man noe som ikke er for "advokat-i-drakt," men heller ikke "sosionom i flagrende gevanter"?
Tips mottas med takk.Svar med sitat
-
Abonnerer helhjertet, dette er en tilbakevendende problemstilling her i gården også.
Lykkelig mamma til Solkremen (mai 06) og Blåbæret (mai 09). Kona til J.
Svar med sitat
-
MBT! Jeg gleeeeeder meg til å gå med MBT ute igjen.
Ellers følger jeg forsåvidt tråden jeg også...Knott 05 og Knert 08
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind. dr. Seuss
Svar med sitat
-
Jeg sikler på noen vanvittig fine fra Friis company som jeg så i siste nr. av KK. *skal se om jeg finner bilde*
Lykkelig gift
Gulljenta - januar 06
Hvirvelvinden - januar 08
Storebror på 16 år
www.ammehjelpen.nowww.fullemugger.noSvar med sitat
-
Opprinnelig skrevet av Rivella
Man minnes minst to Parisbesøk som i sin helhet har vært viet "jakten på de perfekte vårsko." Og det jeg kom hjem med den ene gangen, ga meg gnagsår. Aaaargh!Svar med sitat
-
Disse har litt potensiale, håper jeg. Og finnes i mange fine farger.
Men egentlig vil jeg ha noen som er hakket mer tildekket enn det. Type mellomting mellom disse og sneakers.Sist endret av Rivella : 11 Feb 2010 kl 16:07
Svar med sitat
-
Huff, sko er mitt evige problem..
Men med str 42 er det lite som passer egentlig.
Trenger noen vårsko jeg og, så følger spent med videre.Propellen - 03 Filosofen - 05
Snuppa - 09
mamma-pappa- og våre firbeinte:
Svar med sitat
-
Opprinnelig skrevet av Rivella
Svar med sitat
-
Her
Svar med sitat
-
Lykkelig gift
Gulljenta - januar 06
Hvirvelvinden - januar 08
Storebror på 16 år
www.ammehjelpen.nowww.fullemugger.noSvar med sitat
+ Svar til tråden