+ Svar til tråden
Viser resultater 41 til 50 av 103
Tråd: Concerti Carrier- ny norsk bæresele! *testrunde i gang!*
-
hurramegrundt- denne selen er anbefalt (av produsenten) til barn fra 5 mnd og oppover. Jeg synes kanskje fra 1 år og oppover er mer realistisk, men mine barn er ganske små for alderen..
Knott 05 og Knert 08 og Knuta nov11
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind. dr. Seuss
Svar med sitat
-
11 Oct 2011 09:42 #42
overveldet
- Ble medlem
- 04 Jul 2008
Jeg lurer på å gi denne til mannen i julegave, har sett den hos krusedull, men bare prøvd uten barn. Kan ikke dere få pappaene til å prøve også? Spent på tilbakemeldinger!
Persillen-04, Påsan -07 og Tøtta aug -11
Svar med sitat
-
Om du trenger fleire testarar er eg gjerne med. Eg er formsyddame på min hals. Har Manduca, Boba og SnapIt i hus til å sammenligne med. Bærer jente på ca 11 kg (snart 19 mnd). Her i huset bærer pappaen òg så vi er to som kan teste (kan sikkert få lokka ein nabo frampå til testing òg - men hennar gut er omtrent på størrelse med mi jente.)
Mamma til storesysta '00, mellomsysta '02, bror '04 og vetlesysta 29.03.10Svar med sitat
-
11 Oct 2011 11:20 #44
Senior Member
- Ble medlem
- 11 Oct 2006
- Sted
- Bergen
Purra
Siemens
Sund (etter 1. november)
Chance
Dunderdama
snuppegulle
Lille O
ohelene
(meloni)Sist endret av calliope : 11 Oct 2011 kl 14:33
American mama to 4 () living in Norway.
www.lotusbarn.noSvar med sitat
-
11 Oct 2011 14:32 #45
Senior Member
- Ble medlem
- 11 Oct 2006
- Sted
- Bergen
Ok, I'm sending out to the first person today! (Purra).
I can take a few more people on the list, but I don't want it to get too much longer. From experience I know it's good to keep the list around 10 people. Then we can do a new list later if there's still interest.
American mama to 4 () living in Norway.
www.lotusbarn.noSvar med sitat
-
Mann,katt,lillesnupp 07 og vårløk 11.
Svar med sitat
-
Så flott, da hadde det vært flott med masse bilder, så vi får se
Blomst 97
Bell 99
Bobble 04
Mille 08
Vil man nok så får man det tilSvar med sitat
-
Bilder skal bli!Mamma til storesysta '00, mellomsysta '02, bror '04 og vetlesysta 29.03.10Svar med sitat
-
Den er så sinnsykt lekker!
Og god og komf og alt på den gang!!!!!
Og mannen,som alltid,nesten,foretrekker armen var skitfornøyd!!!Mann,katt,lillesnupp 07 og vårløk 11.Svar med sitat
-
Herregud! Jeg er forelsket rett og slett.
Og jeg som aldri har likt formsyddMann,katt,lillesnupp 07 og vårløk 11.Svar med sitat
+ Svar til tråden