+ Svar til tråden
Viser resultater 11 til 20 av 25
Tråd: Onsdag :)
-
12 Oct 2011 11:21 #11
- Ble medlem
- 07 Mar 2007
- Sted
- Utvandret
- Blogginnlegg
- 11
Gratulerer med dagen, Ringblomst!!!
Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!Svar med sitat
-
12 Oct 2011 11:25 #12
overveldet
- Ble medlem
- 04 Jul 2008
Gratulerer, Ringblomst
Jeg er bare såååå glad for at jeg fant dette forumet og alle som er her
Jeg skal ha barselgruppa på besøk i dag og har bakt rundstykker.Persillen-04, Påsan -07 og Tøtta aug -11
Svar med sitat
-
Hipp hurra for Ringblomst!
Fin onsdag med blide barn, en god gjerning som gledet både mottakeren og meg, solskinn og kaffe i koppen.Lykkelig mamma til Solkremen (mai 06) og Blåbæret (mai 09). Kona til J.
Svar med sitat
-
Hurra for Ringblomst
Jeg har fridag i dag og skal få besøk av en venninne som er i barselpermisjon, blir koselig. Må bare forte meg å rydde litt her og hente lillesøster tidlig i barnehagen
-God bedring creemy!
-Så spennende med nytt hus, hurramegrundtHeldig mamma til storebror -05
og lillesøster - 08
Svar med sitat
-
Gratulerer med dagen, alle sammen
Lykkelig gift med mannen i mitt liv. Gulljenta 5 år, Hvirvelvinden 3 år og Storebror 17 år.
Svar med sitat
-
12 Oct 2011 13:31 #16
Hipp hurra for Ringblomst!
Selv må jeg prioritere eksamen i dag. Og nyresteinen som ikke vil komme ut. Noen som trenger et surt eple å bite i så finner dere ett i Bergen!
Ha en fin dag damer- snakkes senere (hiv meg ut om jeg henger her i timene fremover. Jeg MÅ skrive ok?)"Be careful how you speak to your children, one day it will become their inner voice" Peggy O'Mara
Mamma til to gutter og ei jente, kone til en Eplemann, og hundemamma til Eplehunden
Svar med sitat
-
Hurra for Ringblomst!
I dag er en sånn dag hvor jeg har trodd at jeg har hatt mye bedre tid enn jeg egentlig har hatt, så det ble litt stress for å rekke toget. Men nå er jeg i rute og på vei til forelesningOgså er jeg veldig fornøyd med å ha vært på fin toårskontroll på helsestasjonen og å ha lagd knekkebrød og karrigryte. Håper jeg orker å lese helt til ni i kveld, så kan jeg dra hjem med supergod samvittighet.
Lillegutt 2009Svar med sitat
-
Og for en vakker bursdag, her i Oslo, i hvertfall!
Svar med sitat
-
Hurra for ringblomst
Er innom og leser i blomsterbudet, men hodet er helt blankt. For mye jobb innabords for øyeblikket.
Var på UL idag og der var det en liten bønne på 12mm. Piiiittelite, men den lever Ca 8 uker på vei
og idag fortalte vi det til jobben. Fikk bedre reaksjon enn fryktet, men jeg må klare å jobbe bortimot fullt
frem til mars... (er på opplæring og midlertidig kontrakt. Opplæring estimert å være ferdig i mars..)
Er veldig glad for oppfølgingen fra JM, og skal tilbake for ny UL i uke 13 ca. Utrolig bra at vi får dette denne
gangen!Bor med mannen og lille junior som kom som et mirakel juni 2010. Og plutselig er det et mirakel til på vei i mai 2012.Svar med sitat
-
Eple: Huff, nyrestein høres helt grusomt ut!
Bor med mannen og lille junior som kom som et mirakel juni 2010. Og plutselig er det et mirakel til på vei i mai 2012.Svar med sitat
+ Svar til tråden