+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Billig og god tannlege?

• Trådverktøy
    • Vis utskriftsvennlig utgave
    • Videresend denne siden med email…
    • Abonner på denne tråden…
  • Vis
    • Bytt til hybridmodus
    • Bytt til Trådmodus
    Fant
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Fant er ikke aktiv ...med øye for detaljer!
    Ble medlem
    12 Oct 2006

Standard Billig og god tannlege?

Finnes det, eller må man velge enten billig eller god?

Og hva er egentlig billig og dyrt? For alle tannleger er frie til å sette prisen selv, ja?

Jeg er på tannlegejakt og har hittil ringt to stk. som jeg har blitt anbefalt av bekjente, ingen av dem hadde ledige timer på eviglenge. Grr!

Svar med sitat Svar med sitat

vårblomst
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    vårblomst er ikke aktiv Senior Member
    Ble medlem
    20 Mar 2007

Standard

morsomt at denne tråden kom nå! skal i dag til en tannlege som jeg fikk anbefalt som billig og bra...men er veldig spent på hvor billig og bra...det billigste er vel å pusse tennene godt så man slipper borring og sånn.

Takhisis
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Besøk hjemmeside
    • Vis artikler
    Takhisis er ikke aktiv Koser seg i kaoset
    Ble medlem
    12 Oct 2006
    Sted
    hedmark

Standard

Bra timing at denne kom nå,den skal jeg følge med på.Tror nemlig jeg har fått hull i en tann for aller første gang...
    Mamma til:
    Mars - 2012
    Minsten - 09
    Mellomsten -07
    Eldstemann-05

Og "hundemamma" til 3 store monstre
    Også har jeg en kjekk gubbe

vårblomst
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    vårblomst er ikke aktiv Senior Member
    Ble medlem
    20 Mar 2007

Standard

når man først har denne tråden....hvordan er det med tannlegebesøk og graviditet? lokalbedøvelse f. eks. kan det påvirke fosteret?

Twig
    • Vis profil