+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... Neste SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 31

Tråd: Passer du til stjernetegnet ditt?

• Trådverktøy
    • Vis utskriftsvennlig utgave
    • Videresend denne siden med email…
    • Abonner på denne tråden…
  • Vis
    • Bytt til hybridmodus
    • Bytt til Trådmodus
    Marigold
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Marigold er ikke aktiv Takknemlig Administrator
    Ble medlem
    25 Sep 2006
    Sted
    Asker

Standard Passer du til stjernetegnet ditt?

Her er en beskrivele av de forskjellige stjernetegnene. Passer du til ditt?

Væren, 20. mars - 19. April
    Stjernetegnet assosieres med spontan aktivitet, frisk energi og en ny begynnelse. Væren er en dynamisk igangsettere som ofte handler før hun tenker. Væren er et typisk konkurransemenneske og er glad i sport.

Tyren, 20. april - 20. Mai
    Tyren assosieres med stabilitet og materialisme. Videre er de fleste tyrer kunstnerisk begavede og de har gjerne en flott sangstemme. De er dessuten ofte glad i mat.

Tvillingene, 21. mai - 20. juni
    Tvillingene assosieres med dualitet, kommunikasjon, ungdom og allsidighet. Tvillinger er ofte meget sosiale, og de fødte entertainere og de er glad i fest og farger. Tvillinger har ofte et stort nettverk, men dessverre har de en tendens til at være overfladiske.

Krepsen, 21. juni - 21. Juli
    Krepsen assosieres med familie, hjemmeliv og følsomhet. De er meget omsorgsfulle og vare for andres følelser. De er menneskekjennere som tenker på andres behov og ønsker, og ser bakenfor fasaden hos andre. Samtidig er de veldig private, og det er kun de færreste som kjenner en kreps innerste personlighet.

Løven, 22. juli - 22. Aug
    Stjernetegnet løven assosieres med selvbevissthet, kreativitet og dramatikk. Mennesker som er født i løvens tegn elsker å bestemme og være midtpunktet for enhver begivenhet. En løve kommer sjeldent ubemerket, har en tendens til å være dominerende og den elsker luksus.

Jomfruen, 23. aug. - 22. sep.
    Stjernetegnet jomfruen assosieres med organisasjon, renhet, hengivenhet og tjenester. Jomfruer har tendens til at være nøyaktige og presise. Jomfruer er praktisk anlagt og de fødte prosjektledere. Det kan være vanskelig å komme i kontakt med jomfruer, men er man først blitt venn med en jomfru har man en venn for livet.

Vekten, 23. sep. - 22. okt.
    Stjernetegnet Vekten assosieres med balanse, relasjoner og rettferdighet. Vekter er ofte ubesluttsomme, men hvis en Vekt først har bestemt seg for noe, så gir den ikke opp før målet er nådd. En Vekt er ofte harmonisk og glad i skjønnhet og samvær med andre mennesker.

Skorpionen, 23. okt. - 21. Nov.
    Skorpionen assosieres med intensitet, lidenskap og kraft. Skorpioner har ofte dramatiske personligheder. Det er nesten umulig å vite hva som rører seg i bunnen av en skorpion og de kan plutselig bli kalde som is hvis de føler seg såret. Skorpioner har gjerne både evner og interesse for det spirituelle og okkulte.

Skytten , 22. nov. - 20. Des.
    Stjernetegnet Skytten assosieres med innsikt, reiser og utfoldelse.
    Skytter er ofte optimistiske, idealistiske og glade i å reise. Skytter elsker å utvide sin mentale og fysiske horisont. De fleste skytter har en stor trang til frihet og de trives dårlig hvis livet blir alt for forutsigbart.

Steinbukken. 21. des. - 19. jan.
    Stjernetegnet assosieres med ansvar, hardt arbeid og forretninger. Steinbukker er ofte meget ambisiøse, men trege til å komme i gang. Det er i midlertidig ikke noe som kan stoppe en steinbukk når den først har begynt med noe. Steinbukker er som regel dypsindige.

Vannmannen 20. jan. - 18. feb.
    Vannmannen assosieres med rettferdighet, fremtidige ideer og det ualminnelige. Vannmenn er originale, framtidsrettete og opptatt av kollektivet. De er også opptatt av rettferdighet og vil kjempe mod enhver autoritet som de ikke respekter.

Fiskene 19. feb. - 19. Mars
    Stjernetegnet fiskene assosieres med følelser og spiritualitet. Mennesker som er født i dette tegnet er fantasifulle og drømmende, og de kan lett virke distré. Fiskenes tendens til å leve i fantasien gjør dem ofte til kreative og musikalske mennesker.
    ...størst av alt er kjærligheten
    Mamma til tre flotte jenter og Leo på 5
    Svar med sitat Svar med sitat

gjest Guest

Standard

Joda, det stemmer jo. Men det er mange av egenskapene til de andre tegnene jeg også kan kjenne meg ved.

Jeg er fødd helt i overgangen mellom to tegn. Så i noen slike oversikter er jeg et annet tegn enn det jeg generelt knytter meg til. Dette andre tegnet kan jeg ikke si at passer til meg.

Østens perle
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Østens perle er ikke aktiv Heldiggris
    Ble medlem
    28 Jan 2007
    Sted
    Voss

Standard

Skremmende likt meg... Jeg er Skytte..
    Mamma til storebror februar 04 og lillesøster oktober 05

Eple
    Eple er ikke aktiv antijantemodus Administrator
    Ble medlem
    29 Sep 2006
    Sted
    Regnbyen

Standard

Både og. Jeg er derimot ikke et konkurransemenneske og liker ikke sport. Ellers så passer det. Er født i væren

På mine fiskebarn passer det godt da
    When parents model a calm, rational way of solving a toddler`s most distressing problems, we plant the seeds that enable them to become calm, assertive problemsolvers and negotiators in the future.

Mamma til to gutter og ei jente, kone til en Eplemann, og hundemamma til Eplehunden

Marigold
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Marigold er ikke aktiv Takknemlig Administrator
    Ble medlem
    25 Sep 2006
    Sted
    Asker

Standard Jeg er stjernetegnet Vekten

og det passer temmelig bra.
    For eksempel bruker jeg lang tid på å bestemme meg for hva jeg skal spise hvis jeg er ute på cafe - men hvis jeg først påbegynner et prosjekt, da fullfører jeg.

(F. eks er jeg sannsynligvis den eneste i landet som har fullført hjemmekurset i journalistikk fra Skriveinstituttet AS)
    ...størst av alt er kjærligheten
    Mamma til tre flotte jenter og Leo på 5

Al-Kemia
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Al-Kemia er ikke aktiv vanadium
    Ble medlem
    13 Oct 2006
    Sted
    Ski

Standard

Nja... er løve med ascedant i skorpionen og jeg er fortsatt litt mer skorpion enn løveaktig. Men jeg er nok løve til å brøle litt med på mira craigs "leo" selv om jeg egentlig er en metal-babe med forkjærlighet til satyricon og slipknot
    Gullungen Maya dubbedåre født mai 2005

1f u c4n r34d th15 u r34lly n33d t0 g37 l41d

kaje
    kaje er aktiv nå Tilstede
    Ble medlem
    02 Feb 2007
    Sted
    Nøtterøy

Standard

Jeg er kreps og kjenner meg godt igjen i mye av det som beskriver tegnet. Min mann er en typisk jomfru, og eldstesønn er en helt typisk fisk. Lillegutt derimot er også fisk som eldstemann men jeg opplever han ganske annerledes. Han er jo liten enda men jeg syns han minner mer om min jomfru-mann jeg
    Lykkelig gift med mannen min
    Mamma til Storebror mars 89
    og lillebroren Lillebap som ble født i mars 06.

Serendipity
    Serendipity er ikke aktiv -positiv-
    Ble medlem
    03 Oct 2006

Standard

Jeg er Vannmann og funnet flere likskapstrekk flere ganger...

Stratos
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Stratos er ikke aktiv Tatt av sommeren
    Ble medlem
    06 Jan 2007

Standard

Mye stemmer Jeg er fisk og føler meg ganske kreativ, musikalsk, full av følelser og til tider drømmende (selv om jeg var mye mer drømmende i tenåra ), men jeg er ikke distré.
    Mor til Lillestratos, født juli 06 og Stratosjenta, født august 09

Anjali
    • Vis profil
    • Vis forumposter
    • Vis bloggposter
    • Vis artikler
    Anjali er ikke aktiv Go ahead. Make my day
    Ble medlem
    12 Oct 2006
    Sted
    Nordpå

Standard

Opprinnelig skrevet av Marigold
    Steinbukken. 21. des. - 19. jan.
    Stjernetegnet assosieres med ansvar, hardt arbeid og forretninger. Steinbukker er ofte meget ambisiøse, men trege til å komme i gang. Det er i midlertidig ikke noe som kan stoppe en steinbukk når den først har begynt med noe. Steinbukker er som regel dypsindige.
    Njaa.... Jeg har forsåvidt en ganske lang utdannelse, men er ikke særlig ambisiøs eller glad i å jobbe.. Vil helst finne en jobb som gjør meg emst mulig fleksibel så jeg kan jobbe masse hjemmefra.

Dypsindig? Hehe. Jo, kanskje. Men det er nå mange av beskrivelsene på de andre stjernetegnene som kan passe vel så bra.
    Storesnuppa -05
    Lillebølla -07
    Mini juni -10

+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... Neste SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre dine poster
  • BB code er