Ringblomst  

Gå Tilbake   Ringblomst > Annonsører > Annonsører > Piami

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24 Aug 2008, 16:39
September September er ikke aktiv
Filosofer ottimista

Ble medlem: 01 Jan 2007
Standard Piami til å ha foto i?

Jeg ønsker meg en piami bok jeg kan samle mine absolutte favoritter av bilder i

Nå når jeg har blitt hekta på foto blir det endel bilder som blir veldig fine. Alt fra bilder av mennesker, til sommerfugler og helt andre ting.

Så jeg tar gjerne i mot tips Det må være litt størrelse på boken og det må være stilig Men det er vel alle piami bøkene
den urett som ikke rammer dig selv!" - Arnulf Øverland

Besnô + Bessê + Jên = Oijâ

Svar med sitat
Gammel 24 Aug 2008, 16:53
Piami Piami er ikke aktiv
boknerd

Ble medlem: 04 Oct 2006
Standard

Hei, jeg holder akkurat på å lære meg å lage fotoalbum faktisk! De blir sånn som skal ha bilder bare på høyresidene, og ca 10 ark kanskje. Og råstilig sjølsagt! Jeg skal la dere få vite hvordan eksperimentet går!

Takk for forespørselen!

Svar med sitat
Gammel 24 Aug 2008, 20:01
September September er ikke aktiv
Filosofer ottimista

Ble medlem: 01 Jan 2007
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Piami
Hei, jeg holder akkurat på å lære meg å lage fotoalbum faktisk! De blir sånn som skal ha bilder bare på høyresidene, og ca 10 ark kanskje. Og råstilig sjølsagt! Jeg skal la dere få vite hvordan eksperimentet går!

Takk for forespørselen!
Høres helt supert ut!!

Men jeg lurer på om jeg ikke klarer å vente jeg.. Hehe Gira sjø! Men du- hva med å bruke de største paperblanks? Er arkene sterke nok til å tåle å ha bilder der? Jeg kommer til å bruke sånn plastikkgreier du har over vettu? Event bare slike hjørner. Men det er vel kanskje lurt med plastikk over, eller? Plastikk var dårlig forklart, håper du skjønte hva jeg mente
den urett som ikke rammer dig selv!" - Arnulf Øverland

Besnô + Bessê + Jên = Oijâ

Svar med sitat
Gammel 24 Aug 2008, 21:56
Piami Piami er ikke aktiv
boknerd

Ble medlem: 04 Oct 2006
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av September
Høres helt supert ut!!

Men jeg lurer på om jeg ikke klarer å vente jeg.. Hehe Gira sjø! Men du- hva med å bruke de største paperblanks? Er arkene sterke nok til å tåle å ha bilder der? Jeg kommer til å bruke sånn plastikkgreier du har over vettu? Event bare slike hjørner. Men det er vel kanskje lurt med plastikk over, eller? Plastikk var dårlig forklart, håper du skjønte hva jeg mente
Paperblanks-bøkene har muligens tykt nok papir til et bilde pr ark, men det største problemet med å bruke en vanlig bok vil være at den kommer til å sprike veldig. I et fotoalbum legger man inn et lite ark i ryggen mellom hver side, for å justere for tykkelsen på bildene.

Plast eller skilleark er lurt dersom man har bilder på hver side, sånn at bildene blir liggende og gnisse mot hverandre, sånn som jeg har skjønt det.
Men jeg vet ikke helt hvilken plast du mener, er det noe som limes over bildet, eller?

Svar med sitat
Svar

« Forrige tråd | Neste tråd »
Trådverktøy
Vis utskriftsvennlig utgave Vis utskriftsvennlig utgave
Videresend denne siden med email Videresend denne siden med email
Visningsmoduser
Linjærmodus
hybridmodus Bytt til hybridmodus
Trådmodus Bytt til Trådmodus

Regler for innlegg