Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lille O
*Lillebap fanklubb*
Hvor tar han det i fra??? 
Jeg synes det var flott gjort av ekspeditrisa og se an deg også jeg, da. Og ikke bare buse ut med at "Nei, dette her er en jentegenser det" osv. osv.
Hvordan gikk det da han kom hjem og viste den til far da?? Håper dere greier og spore opp gule truser, jeg kan si i fra hvis jeg kommer over noen i str.92
|
Ekspeditrisa forelska seg, hun

Og først var hun velig usikker på om hun skulle ta han på alvor - men jeg nikket heftig smilende - så da levde hun ut forelskelsen

. Kjekt vettu - vi slapp kø i kassa og alt
Pappaen humret da han møtte gutten sin - slett ikke overrasket egentlig. Men når genseren ble vannvåt hørte jeg pappaens glede over den
blåe genseren han fant i skuffen ja
Siden har genseren sittet på - Lillebap passer iherdig på ikke å søle på den. Jeg klarte å snike på en vanlig genser i bhg i dag da. HUff, jeg er redd han får en trøkk av de store gutta i barnehagen hvis han stiller i glitter og stas - hva tenker dere?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Liz
 Bilder!
|
Kameraet ble gjenglemt i frankrike i sommer desverre
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Madisonhilyard
Knis!
Det er forøvrig mange gutter som også er opptatt av lilla og rosa i den alderen. Og veldig få som får lov å leve det ut.
|
Slett ikke lett, syns jeg. Jeg har ikke lyst til å styre dette jeg. men samtiidig har jeg ikke lyst til at han skal møte det desto hardere utenfra...
Sitat:
Opprinnelig skrevet av kenguru
ååh kajemor..
De er så herlige de små historiene deres.
Bolla her driver og knekker språk-koden for tiden- og det er ganske så gøy!
Gleder meg til jeg kan fortelle små anekdoter om bolla som vil ha glitter på genseren sin også!
|
Å ja - så godt å lese. Gleder meg til å høre bolla-fortellinger