Ringblomst  

Gå Tilbake   Ringblomst > Søvn > Generelt om søvn

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26 Aug 2008, 09:35
lirypa lirypa er ikke aktiv
Senior Member

Ble medlem: 31 Oct 2007
Standard

Jeg kjenner igjen problemet, selv om Kyllingen er litt yngre enn di jente. At det blir veldig slitsomt med to har jeg heller ingen problemer med å se for meg. Jeg har ingen løsning enda, men det å flytte sengetiden har hjulpet meg en hel del. Som regel sovner hun rundt 20:30 uansett hva jeg gjør, så da er det ingen vits i å starte kl 19. Jeg planlegger også å ta tak i dagsøvnen hennes framover, men vil la rutinene sette seg litt etter ferien først.
Gammel 26 Aug 2008, 09:40
Christine76 Christine76 er ikke aktiv
På flyttefot

Ble medlem: 18 Oct 2006
Sted: Bergen
Standard

Jeg vil også råde til å vente med leggingen til hun er litt trøttere. Ellers så sovner faktisk begge mine barn lettere om de er alene, ellers bruker de på en måte oss til å gire seg opp. Så vi går bare inn når det er noe, og så ut igjen. Det hender toåringen ligger lenge i sengen og leker og koser seg, og kanskje roper om han må tisse eller er tørst eller lignende, eller trenger en kos. Men stort sett så klarer han seg selv, og sovner når han er klar for det.

Kanskje er det litt sånn med jenten din også, at hun sovner lettere om hun er alene. Kanskje du kan snakke masse med henne om det, at du skal være ute og gjøre andre ting mens hun sovner. Men at du kommer inn om hun trenger deg. Det er slett ikke sikkert at det er løsningen, men det kan være verd er forsøk.
Svar

« Forrige tråd | Neste tråd »
Trådverktøy
Vis utskriftsvennlig utgaveVis utskriftsvennlig utgave
Videresend denne siden med emailVideresend denne siden med email
Visningsmoduser
Linjærmodus
hybridmodusBytt til hybridmodus
TrådmodusBytt til Trådmodus

Regler for innlegg