Ringblomst  

Gå Tilbake   Ringblomst > La oss bli kjent! > Dagens spørsmål

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03 Oct 2009, 00:48
Shoosa Shoosa er aktiv nå
Senior Member

Ble medlem: 06 Jun 2008
Sted: Oslo
Standard

Vi er ikke noe gode på å komme oss ut. Jeg liker det ofte godt når vi først kommer oss avgårde, men det er kjempetiltak å få oss ut døren. Særlig meg

Romsås er et fint turområde, det er så kort vei fra t-banen ut i skogen. Her vi bor tar det minst 25 minutter å gå før vi ser skogkanten, og da er det litt bortkastet liksom. Vi har ikke bil, så vi kjører ikke til skogen heller.

Jeg elsker å være ved sjøen, men hallo, Oslo. Drittby, sånn sett. Langt å reise nesten uansett hvor i byen man bor, synes jeg.

Vi har gått nedover langs Akerselven noen ganger, det synes jeg er en fin tur, gikk den faktisk i dag.
Gammel 03 Oct 2009, 02:04
fru Potethode fru Potethode er ikke aktiv
Småsprø rotemamma

Ble medlem: 03 Oct 2006
Standard

Vi er jo litt på fjelltur bare vi går ut, vi. Ulendt tereng fra døra og opp i bilen, skog og mark forran huset... Når vi er på tur blir det ofte ned i fjøra. Ellers går vi langs veien oppover i dalen, men da blir det ofte til at vi stopper hos besteforeldrene til guttene. Nå er bekkenet mitt slitent og alle ruter vi har er preget av bakker, så det blir desverre lite turer. Mere rolig oppdagelsesferd rundt på tomta.

Svar med sitat
Gammel 03 Oct 2009, 13:52
Junimor Junimor er ikke aktiv
Senior Member

Ble medlem: 21 May 2007
Standard

Svarer på fredagens spm i dag jeg.
Knotten og jeg har fri hver fredag, og da er vi ute og går tur.
Noen ganger på bare flat mark med vogna, men liker best når vi tar på oss fjellsko, bæredings og bærer tur oppi fjell og daler.
Har MASSE flotte turområder i nærheten, det være seg på fjellet, i skogen eller ved sjøen.

.. begynte denne tradisjonen med en tur til Preikestolen.
Vi KOSER oss!

Snuppa haaater å gå tur (derfor nytter jeg og Knotten anledningen på dagtid fredagen mens hun er på skolen), så om vi tar oss en ekskursjon hele familien blir det kun en liten spasertur bort i skogen her vi bor eller lignende.
Sist søndag var vi i en skog og stekte lapper på takke (?) over bål.
Svar med sitat
Svar

« Forrige tråd | Neste tråd »
Trådverktøy
Vis utskriftsvennlig utgave Vis utskriftsvennlig utgave
Videresend denne siden med email Videresend denne siden med email
Visningsmoduser
Linjærmodus
hybridmodus Bytt til hybridmodus
Trådmodus Bytt til Trådmodus

Regler for innlegg