Ringblomst  

Gå Tilbake   Ringblomst > Amming og flaske > Flaske

Gammel 06 Nov 2009, 00:13
Ma-i Ma-i er ikke aktiv
Blondine

Ble medlem: 29 Apr 2007
Standard

Kan han ikke få vann da? Og om du gidder å punpe så send med den skvetten.

Nå drakk ikke mitt barn av flaske medsmokk på den tiden, men av kopp eller vanlig flaske , vi kjøpe Imsdal minivannflasker og det var han fornøyd med.
Fikk pupp ellers, sente med pumpet melk om det ble hele dagen og kvelden, men gikk fint med bare vann også .

Horfor vil han gi mme egentlig? Er det fordi han vil gi flaske eller fordi at han tror vann ikke er bar nok ?
Jeg forstod ikke helt HI tror jeg.
Gammel 06 Nov 2009, 01:38
fru Potethode fru Potethode er ikke aktiv
Småsprø rotemamma

Ble medlem: 03 Oct 2006
Standard

Guttene mine hadde dånt av indignasjon om de hadde fått bare vann på mange timer i den alderen. Så de fikk ofte havre eller rismelk. Kjøpte trepakninger med 1,5 eller 2 dl i og ga dem i kopp. trenger ikke kjøling før de er åpnet og ternger heller ikke kokes eller varmes. Veldig praktisk synes vi.

Svar med sitat
Gammel 06 Nov 2009, 10:53
heilo heilo er ikke aktiv
Senior Member

Ble medlem: 15 Oct 2006
Sted: Trondheim
Standard

Næringsmessig vil jeg tro det er helt unødvendig med mme når du ellers ammer såpass mye. Mine har fått bare vann, mat og evt utpumpet mm.
Gammel 07 Nov 2009, 01:44
Gimp Gimp er ikke aktiv
Senior Member

Ble medlem: 06 Dec 2007
Sted: Buskerud
Standard

Takk for svar, nyttig å høre deres synspunkter, da får man tenkt litt gjennom hva man egentlig mener selv også!

Det er nok en terskel for meg å overskride i forhold til å gi mme, ja. Selv om jeg forsåvidt ikke ser noe galt i det siden han allerede får blant annet ost.

Når det gjelder grøt, så er vel de fleste ferdiggrøtene med mme, ja. Lillebror har fått en av de få ferdiggrøtene som finnes på markedet uten mme, i den grad han har fått grøt. Jeg pumpet, men han gidder ikke spise grøt, så dermed slapp jeg mer av det.

Havre/rismelk er jo genialt! Det skal jeg teste ut. Ellers tror jeg nok det blir vann. Jeg er vel ikke så redd for at han skal sulte om han går noen timer uten pupp, det er vel mer den puppeavhengigheten jeg har tillagt han som jeg har vært bekymret for. Jeg trodde han skulle bli utrøstelig av puppelengsel da de var på tur, men det ble han jo langt fra De hadde hatt det så rolig og fint, så.

Svar med sitat
Svar

« Forrige tråd | Neste tråd »
Trådverktøy
Vis utskriftsvennlig utgave Vis utskriftsvennlig utgave
Videresend denne siden med email Videresend denne siden med email
Visningsmoduser
Linjærmodus
hybridmodus Bytt til hybridmodus
Trådmodus Bytt til Trådmodus

Regler for innlegg