Viser resultater 1 til 10 av 17
Tråd: til min kjære vakre sønn!
-
til min kjære vakre sønn!
tenk i dag fyller du 4 år!! det er helt vanvittig for fort tiden går samtidig som jeg føler at vi alltid har vært sammen!
du er en sann glede å være mor for og jeg elsker deg over alt på jord!!!
det er så gøy å se hvordan du utvikler, undrer deg over verden, fra små detaljer til store verdensspørsmål.
du har lært meg så mye! ikke visste jeg at så små mennesker kunne vise så mye omsorg for andre. du har et fantastisk godt hjerte og ser når andre trenger hjelp eller en klem.
og du har masse deilig, utfordrende sterke meninger! du kan kunsten å forhandle ja!aldri mist den!
du var så stolt når du sto opp imorges! første du gjorde var å sprette opp, stå på gulvet så strakt du kunne og sa: se så stor jeg har blitt!!!
jeg elsker deg så høyt gutten min!!!
stoooor klem fra mammaen din!Sist endret av Lucifer : 19 Mar 2009 kl 11:43
Svar med sitat
-
:råsa:
Ha en fin dag alle sammen!Svar med sitat
-
:ballonger: Gratulerer med dagen Seb!
Svar med sitat
-
Gratulerer masse med 4 års dagen!
Håper dere får en super dagMamma til
Lillegutt 29.04.06,
Mini 27.04.10
-og kona til mannen i mitt livSvar med sitat
-
Hurra!!!
Storebror, lillestorebror & lillesøsterSvar med sitat
-
Hipp hurra for seb! :heia2:
Svar med sitat
-
- Ble medlem
- 07 Mar 2007
- Sted
- Utvandret
- Blogginnlegg
- 11
Hurra hurra, fine gutten!
Livet med supermann og supersønnene f juni -06 og januar -10 er meningen!Svar med sitat
-
Gutten med håret
Lille O , Bo Obo des. 2006, Tobo aug. 2009, Trebodes.2012
- aka lilletamburSvar med sitat
-
Gratulerer med dagen Seb.
Gift med
mamma til
Charlie 03Lola 05
H.K.H (Hans Kongelige Høyhet)
Propell
Mr. Vovalova jager postansatte og katter inn i den evige solnedgangSvar med sitat
-
Gratulerer med dagen Sebastian!
Håper dagen blir superfin-Mange foreldre kunne spart seg en mengde konflikter ved å være høflige
Bor i Eplehuset sammen med Eplemannen, Eplegutta og Eplejenta. Vi har Eplehund, Epleand, Eplehjort og Eplemus.Svar med sitat